בן גביר: "צריך ממשלת ימין מלא מלא"

    אסתי פלד 8 Comment on בן גביר: "צריך ממשלת ימין מלא מלא"

    יו"ר עוצמה יהודית ח"כ איתמר בן גביר לאבי מימרן ב"מהדורה המרכזית": "יש לנו שר ביטחון כושל שמסיר מחסומים הוא חושב שאנחנו בשוויץ, התוצאות לא איחרו לבוא"

    צילום: Olivier Fitoussi/Flash90
    8:51
    20.05.24
    קובי פינקלר No Comments on מתקפה רחבת היקף: צה"ל כתש מתקני חיזבאללה בלבנון • צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    לאחר הפיגוע אמש סמוך לביתו, שוחח איתמר בן גביר עם אבי מימרן ב"מהדורה המרכזית": "יש לנו שר ביטחון כושל שמסיר מחסומים הוא חושב שאנחנו בשוויץ, התוצאות לא איחרו לבוא" פתח בן גביר.

    בתגובה לדברי יואב גלנט מוקדם יותר במהדורה אמר: "נהלי הפתיחה באש תלויים בקבינט ויש מה לשנות שם, המשטרה במצוקה קשה, היה גל התפטרויות, השוטרים מרגישים שאין להם גב".

    לאחר שהכריז על כך שבכוונתו לדרוש את תיק ביטחון הפנים הבהיר את הדרוש תיקון: "בהפגנות בבר אילן לא יהיה חופש לשוטרים להרביץ, גם לא בהפגנות של השמאל. אבל מול טרוריסטים צריך לתת להם להתנהל, לא עם רימוני הלם".

    "אני אומר שצריך ממשלת ימין מלא מלא, זה צריך להיות גם ברור ליועצים של נתניהו שלא יחשבו על ממשלה עם גנץ" אמר. "נתניהו אמר לי מספר פעמים שאני היחיד יכול להביא קולות מחוץ לגוש הימין. אני מעריך את אריה דרעי, אבל יהדות התורה התחילו לעשות נגדי קמפיין כאילו אני צורר היהודים" הוסיף.



    8 תגובות

    מיין תגובות
    1. 8

      אין על בן גביר צודק בכל מילה

    2. 7

      הוא מדבר שטויות בלי הפסקה והוא פשוט רוצה לשכנע אותנו להצביע לו,
      ועל פי הוראת כל הרבנים הוא באמת צורר ואסור אסור אסור להצביע לבן גביר נקודה.

      1. אם יורשה לי, אסביר בקצרה את הבעיה בהצבעה ל’ט’.
        מלבד ההיצמדות לרבותינו גדולי הדור ולדרך הנהגתם את הנציגים בכנסת ודרכי הפעולה הנוגדות מכל וכל את דרכו העקומה של ב’’ג.
        ובכן;
        כלל הוא:
        כל אדם שבא להתארח אצל אדם אחר,
        יהא המארח לארג’ וג’נטלמן אשר יהא,
        אחרי הכל, האורח יישאר ל נ צ ח במעמד של אורח.
        הוא לעולם לא יישב בראש השולחן ולעולם לאי יעורב בניהול הפיננסי של הבית. הוא גם לעולם לא ירגיש כבתוך שלו.
        המעמד שלו תמיד יהיה – לכל היותר – משני.
        כן הוא בענייננו; אנו, בני הציבור החרדי, ברי מעמד של בני בית בתוך המפלגות החרדיות ונציגיהם – נציגינו. הלא המה ’מפלגות הבית’ שלנו. יודעות הם את צרכינו היטב הדק. מהתחנה ליד הבית עבור דרך ה’לחי’ השכונתי של העירוב וכלה בניואנסים בין סמינר ’דרכי אסתר’ לבין ’הסמינר הוותיק’ או תואר האיקווילנטי החשוב לעתיד ילדינו.
        בנגביר; נחמד, מסור ו’נוכח’ אשר יהא, הוא, ברגע האמת, לא יוכל לעזור לנו בבעיותינו האמיתיות והמאוד ספציפיות. לכל היותר הוא יוכל לשמש ככלי עזר חיצוני. חד פעמי. אך מכאן ועד לשבת עם הרב פרוש והרב בן צור בוועדות תקציב הישיבות המתמשכות ולדון בכל הסעיפים ותתי הסעיפים של הישיבות הקטנות או מרשימת ה’קירוב’ ומעמדן החוקי. או: לשבת בוועדה עם רשות המקרקעין על תבניתה וצורתה של עיר חרדית למהדרין על כל ד’ קומותיה, מרפסות סוכותיה, מיקומי המוסדות, החניות והעמדת התחנות של הקווים שאינם חרדיים גלאט בכביש החיצוני של השכונה כי הוא מתחיל מסלול לפני זמן ’רבנו תם’..
        כאן כבר איתמרוש שלנו ייצא מהחדר ויאמר
        ’עזבו אותי מהג’אננות שלכם’
        כאן רק הרב מקלב ועוזריו חניכי הישיבות, מלכיאלי ואזולאי בוגרי הכוללים המשופשפים – רק הם יירדו איתנו לרזולוציות ה’מים במאגר ייחודי ללא מוביל הארצי’ לפסח לתושבי מודיעין עילית. (קרדיט של הרב גפני). רק הם ידאגו לשלב בין בשר ’העדה’ לאשכנזים, ו’בית יוסף לספרדים’ במלוניות הקורונה החרדיות.
        בסוף, אנחנו החרדים לדבר השם – צריכים בית.
        משלנו.
        ולא משולחנם של זרים לנו.

      2. אבי ,אתה מדבר משנאה ולא שום "לשם שמיים". (שטויות בלי הפסקה? האם אתה גר באזור ומכיר את המחסום ההוא? אולי א תה לא יודע עלמה אתה מדבר ) א ג ב ,הוא לא עלה לראיון בכח. אבי מימרן הזמין אותו. ומה אתה רוצה שפוליטיקאי יאמר ? ש ל א יצביעו לו?
        רק משנאה, ואתה לא מכיר אותו . וזו לא המפלה "שלו". יש את אבי מעוז ואת שמחה רוטמן ועוד. בודאי שאינך שומע עליהם כי קול חי מראיינים בעיקר את בן גביר.

      3. ועוד דבר למר גיטלר- ן גסיר אמר אלף פעמים שכל אחד יצביע לפי רבותיו. ושהוא ממש לא מנסה "לקחת"(איזו מילה. הרי כל אדם מצביעמרצונו ) ממצביעי ג הקבועים. והוא גם לא לוקח לדעתי. אולי מדובר במסורתיים שהצביעו פעם ג . לך תנסה אתה לשכנע אותם אם אתה רוצה. יש כאלו שרוצים לשמוע גם התבטאות בנושט הטרור. מה לעשות? נמכון שהכל בידי שמיים, אבל גם פרנסה, לא? אז הכל בידי שמיים אבל עושןי השתדלות. לדוג' -אולי להוריד מתנאי הכלא המפנקים של המחבלים (אול אתה לא מודע) או להשית קנס כספי גדול(מה שאין היום) על פורעים? ובודאי שאין אכיפה.. ועוד דבר-מפלגתו. מצביעה עם ג ושס בכווול הנושאים החשובים. אז בבקשה…. הוא אמר בפרוש שכל אחד יצביע לפי מה שרבו אומר לו. אמר זאת גם בעבר רבות.

    3. 5

      לצערי בן גביר מנסה ליצור כאילו יש לו מנדט ליצג את הציבור הכפוף לגדולי ישראל וכביכול הוא אלטרנטיבה ראויה ולכן מדברים נגדו אבל זה לא סותר שיש לו גם דברים שהם חשובים לו שהם גם חשובים לנו. מבחינת כל אדם שמענין אותו איך היהודי החרד חושב. ע"ז יש את האימרה המפורסמת ש99 אחוז כשר זה 100 טרף…